Miusic

poniedziałek, 26 września 2016

Sorka :( + zwykły post o kurkunie xD




                                               ~SALUTE!!!~


    

 Sorka, wiem, że ilości postów są minimalne itd., ale szkoła to wielki obowiązek, skoro wy nie możecie czasem wejść na kompa, i przeczytać posta, to co dopiero go napisać? Ale będę się starała pisać, koniec tej błazenady, oto POST!


Zaraz!











Już prawiee eeeeeeeee







Szukam inspiracji xD  Dobra




Najpierw reklama, widzieliście już matzoo i pisupisu.pl, niby nuda i dla dzieci, ale można dobrać klasy i wgl., więc warto , osobiście to ja jeszcze jestem dzieckiem mam 10000 lat ,    wchodzę tylko na matzoo,  ale obie strony mogą wam pomóc, więc macie tu  linki:
 Zoo dla matematyków xD
To coś do pisania xD

Jest też apka na telefon "duolingo", chyba na wszystkie telefony skoro ściągnęło na moją nokię to na inne też MUSI, za to MSP nie ściągnę...,   jest i do nauki Angielskiego, i niemieckiego,a ta zielona sowa jest sweet cool extra piękna cool super fajna  słodka xD. (Sorka za nadmiar emotikonów).
Macie tu moje piękne screeny :(sarkazm)
I zobacz, zapłaciłam, nie dostałam ;-; ^

To tyle screenów.
Znacie Pant? Kto nie zna? STRASZNIE się w nim rysuje, więc na nim maluję xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDSpeedPanita ma a nie używa? Nienormalna 
To kilka bachomazów xD.

                                                                       Pokonaliśmy władcę ciem! Ale on jest ojcem Adriena O.o (Wiem to głupie).
Na dworze jest straszna wichura ! UWAGA!!ONEONE!!JEDEN1!one!!!!jeden!!!one1111
WOW! xD Jestem nie norm al na!
xD, posty będą nie częste. To po co masz bloga? Chyba nie dla fejmu itp...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz